Będzie Się Działo Ola i Asia!
Spotykamy się z Ola i Asią, dwiema energicznymi i kreatywnymi kobietami, które połączyła pasja do organizowania wydarzeń. W ich firmowym portfolio znajdują się liczne intrygujące projekty, a ich wspólna działalność rozpoczęła się od skromnych imprez dla przyjaciół, przeradzając się w profesjonalną ofertę. Specjalizują się w organizacji różnorodnych wydarzeń, od urodzin po eventy integracyjne, ceniąc sobie wyzwania i różnorodność doświadczeń. W wywiadzie opowiadają o swoich doświadczeniach, wyzwaniach branży i planach na przyszłość.
hot°: Jak zaczęła się wasza przygoda z organizacją eventów i wydarzeń? Co było początkiem waszej działalności?
Nasza przygoda z organizacją eventów zaczęła się z pasji do tworzenia wyjątkowych doświadczeń. Ola i Asia – to my, kobiety pełne energii i różnych talentów – połączyła nas miłość do ludzi i kreatywnego organizowania wydarzeń, wyjazdów, imprez,eventów. Każda z nas ma w swoim portfolio ciekawe przedsięwzięcia, które realizowała na przestrzeni lat. Połączenie nas obu dało Team niemal doskonały ;) Razem rozpoczęłyśmy od drobnych imprez i wycieczek dla przyjaciół, które z czasem przerodziły się w profesjonalną działalność.
hot°: Jaki rodzaj wydarzeń lub eventów organizujecie najczęściej? Czy macie swoje ulubione typy imprez do organizacji?
Specjalizujemy się w różnorodnych wydarzeniach - od urodzin, rocznic po eventy integracyjne. Organizujemy również niespotykane zaręczyny i przyjęcia niespodzianki. Nie mamy ulubionych typów, ale uwielbiamy wyzwania i zawsze dążymy do tworzenia zróżnicowanych doświadczeń. Im bardziej wymagający pomysł, wyzwanie – tym bardziej nam się podoba.
hot°: Czy jest coś, co wyróżnia waszą firmę na tle innych agencji organizujących wydarzenia? Jakie są wasze mocne strony lub cechy charakterystyczne?
Naszą siłą jest podejście indywidualne do każdego wydarzenia. Stawiamy na personalizację i dbamy o detale, które tworzą niepowtarzalny klimat każdej imprezy. Sądzimy, że naszym dużym atutem jest to, że poświęcamy dużo czasu na rozmowę z Klientem, aby poznać go i zrozumieć jego oczekiwania. Niejednokrotnie wychodzimy z gotowymi, nietuzinkowymi pomysłami. I przede wszystkim każde wydarzenie dopasowujemy do budżetu Klienta - zawsze znajdziemy rozwiązanie.
Wiemy, że połączenie naszych umiejętności i charakterów też nas wyróżnia i tworzy coś na miarę wszystkich potrzeb.Ola, jest mistrzynią organizacji, kreatywna dusza pełna szalonych pomysłów, ale z dyscypliną dopięcia wszystkiego na ostatni guzik.
Asia to dusza podróżnika, która nie boi się wyzwań i dla której nie ma rzeczy niemożliwych.Ten miks sprawia, że nasza oferta jest kompleksowa i różnorodna.
hot°: Jakie wyzwania stawia przed wami organizacja różnorodnych eventów? Jak sobie z nimi radzicie?
Różnorodność wydarzeń to wyzwanie, ale i radość. Każda impreza ma swoje specyficzne potrzeby, dlatego nasze podejście opiera się na elastyczności i szybkim reagowaniu na zmieniające się sytuacje. Potrafimy pracować pod presją czasu, doskonale radzimy sobie w sytuacjach kryzysowych. Na wszystko mamy jedną radę - z humorem i do przodu. Uważamy, że każdą sytuację da się rozwiązać, trzeba tylko wiedzieć jak. A my wiemy ;)
hot°: Czy wasze wydarzenia skupiają się na konkretnym temacie, czy też staracie się stworzyć różnorodne doświadczenia dla uczestników?
Dbamy o zróżnicowane tematyki, starając się stworzyć unikalne doświadczenia dla każdej grupy docelowej. Elastyczność w podejściu do tematów jest dla nas kluczowa. Oczywiście wszystko zależy od tego co akurat organizujemy. Jeśli jest to wydarzenie, które my tworzymy, to od A do Z jest zaplanowane i zorganizowane w konkretnej tematyce, np. lata ‘80, konwencja Barbie czy klimat gangsterki.
W przypadku Klientów zawsze dopasowujemy się do ich potrzeb.Naszym celem przy organizacji jest przede wszystkim zadowolenie uczestników! Dla nich to robimy!
hot°: Jakie elementy według was są kluczowe dla udanego eventu? Jakie szczegóły są dla was najważniejsze przy organizacji imprez?
Kluczowe są: komunikacja z Klientem, dopasowanie do ich potrzeb, dbałość o detale i atmosferę, a także płynność wydarzenia. Zawsze słuchamy ludzi, wiemy czego chcą i co mamy poprawić, aby było perfekcyjne.
Każde nasze wydarzenie jest coraz bardziej zaskakujące, a dla nas coraz bardziej wymagające! Stawiamy sobie nowe wyzwania i bardziej szalone pomysły! To nas rozwija i daje nam „powera” do działania!
Każdy kolejny event jest dla nas motorem do działania!
hot°: Jaką rolę odgrywa kreatywność w waszej pracy? Czy stawiacie na innowacyjne pomysły przy organizacji wydarzeń?
Kreatywność to podstawa naszej pracy. Stawiamy na innowacyjność i nietuzinkowe pomysły, by każda impreza była niepowtarzalna. Zaskakujemy naszych Klientów ciekawymi rozwiązaniami, nawiązujemy współprace z firmami z całej Polski, które uzupełniają naszą ofertę. Śledzimy nowości, obserwujemy rynki zagraniczne i podążamy za trendami. Kreatywność i innowacja to podstawa naszej branży :)
hot°: Czy macie jakieś sprawdzone sposoby radzenia sobie z niespodziewanymi sytuacjami czy nagłymi zmianami w trakcie organizacji eventu?
Elastyczność i przygotowanie na różne scenariusze to klucz do radzenia sobie z niespodziewanymi sytuacjami. Tworzymy zespół, który potrafi szybko reagować i znajdować rozwiązania. Jeśli coś idzie w innym kierunku niż planowany, to podstawą jest dostosowanie sytuacji do tego co jest. Stawiamy przede wszystkim na to, aby zniwelować napięcia i nerwową atmosferę. Zresztą organizacja eventów nauczyła nas jednego - płynność wydarzenia. Musimy wszystko kontrolować, dając Klientom i Uczestnikom poczucie komfortu i dobrej zabawy. I tak robimy!
hot°: Jakie są wasze plany na rok 2024? Czy macie jakieś nowe koncepcje czy projekty, nad którymi pracujecie?
Tak, mamy mnóstwo planów. Cały czas chcemy się rozwijać i dążymy do prawdziwej perfekcji w tym co robimy. W przyszłym roku oprócz prywatnych zleceń planujemy zorganizować kilka dużych wydarzeń plenerowych. Na pewno niebawem zdradzimy więcej szczegóły. Tymczasem jesteśmy w tracie przygotowań do naszej gangsterskiej imprezy, którą przygotowujemy na karnawał. Czeka nas wiele pracy, ale już się nie możemy doczekać kolejnych wyzwań.
Nasze hasło: Spełnimy Twoje marzenia!
tel: 736 378 940
mail: [email protected]
https://www.facebook.com/bedziesiedzialoolaasia
https://www.instagram.com/bedziesiedzialo
Komentarze
Brak komentarzy.