!Moda Uliczna! Głosowanie na najlepszą stylizacje całego 2015 roku!!! Wybierz swój typ :)

29.12.2015 0 komentarzy
Autor: HotMagazine, Zdjęcia: Krystian Gąciarski

Nadeszła pora na wyłonienie absolutnego Numeru Jeden szczecińskiej mody. Przez cały rok mieliście okazję brać udział w jednym z naszych najbardziej ulubionych cykli - w Modzie Ulicznej. Przez cały rok naszym aparatem uchwyciliśmy kilkaset osób. Oto nasza szczęśliwa 24ka – zwycięzcy poszczególnych konkursów. Uwaga! Głosujemy w ankiecie, która znajduje się pod zdjęciami z kandydatami! Konkurs trwa do 20 stycznia :) Jakie nagrody czekają dwójkę osób, z największą ilością głosów?

 

 

Moda Uliczna - Konkurs Całoroczny! - osowanie na najlepszą stylizacje całego 2015 roku!

 

!Nagrody!

 

I miejsce:

 

- 4 bilety do Multikina (do wykorzystania pon.-czw. na dow. seans)
- 2 podwójne wejścia do Escape Room
- Pizza gigant I miejsce - dowolona pizzeria, dowolona pizza
- Artykuł w Hocie (wywiad) - Dział Fashion Person
- Voucher 200 zł na zabiegi z zakresu kosmetologii i masażu w Atelier Zdrowia i Urody Magdy Kopyś

 

II miejsce:

 

- 2 bilety do Mulitkina (do wykorzystania pon.-czw. na dow. seans)
- 1 podwójne wejście do Escape Room
- Voucher 100 zł na zabiegi z zakresu kosmetologii i masażu w Atelier Zdrowia i Urody Magdy Kopyś

 

Fundatorzy nagród:

 

Atelier Zdrowia i Urody Magdy Kopyś
ul. Łukasińskiego 116
tel. 530 018 012
www.atelierzdrowiaiurody.com

www.facebook.com/atelierzdrowiaiurody.magdakopys

 

Escape Room

ul. Księcia Bogusława X 9/4

tel. 506 536 996

http://www.escapeszczecin.pl/

https://www.facebook.com/EscapeRoomSzczecin/?fref=ts

 

Oto kandydatki oraz kandydaci:

 

Moda Uliczna - Rok 2015 - Konkurs

Moda Uliczna - Rok 2015 - Konkurs

 

 

 

Komentarze

Komentarze

Brak komentarzy.

Nie ponosimy odpowiedzialności za treść wypowiedzi zawartych w komentarzach i opiniach publikowanych przez Czytelników niniejszego serwisu. Publikowane komentarze są tylko i wyłącznie prywatymi opiniamii użytkowników serwisu. Zachowujemy oryginalną pisownię nadesłanych komentarzy.